.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راي گيري انتخابات رياست جمهوري آغاز شد

راي گيري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از ساعت 8 صبح روز جمعه در حوزه هاي انتخابيه سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

به گزارش ايرنا، در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري راي دهندگان از بين ]چهار نامزد انتخاباتي "محمود احمدي نژاد" فرزند احمد، "محسن رضايي ميرقائد" فرزند نجف، "مهدي کروبي" فرزند احمد و "ميرحسين موسوي خامنه" فرزند ميراسماعيل، يک نفر را به عنوان رييس جمهوري انتخاب خواهند کرد.
بر اساس کار کارشناسي سازمان ثبت احوال و مرکز آمار ايران، تعداد واجدين شرايط در اين دوره از انتخابات، 46 ميليون و 200 هزار نفر هستند.
همچنين بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، 45 هزار و 713 صندوق اخذ راي پيش بيني شده که 31 هزار و 455 صندوق، ثابت و 14 هزار و 258 صندوق، سيار مي باشد.
همزمان با برگزاري انتخابات رياست جمهوري در داخل کشور، با در نظر گرفتن 304 صندوق اخذ راي در 130 کشور نيز، راي گيري از هموطنان خارج از کشور انجام خواهد شد.
همچنين همزمان با انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، انتخابات ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي در شش حوزه شامل "ورزقان"، "مياندوآب، شاهين دژ و تکاب"، "سنقر و کليايي"، "دشتستان"، لردگان" و "قوچان و فاروج"، انتخابات ميان دوره اي خبرگان رهبري در دو استان تهران و گلستان و ميان دوره اي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در کرمانشاه و آلوني از توابع لردگان برگزار مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.